Bezpłatne niszczenie dokumentów do 28.02.2025

Cennik

Niszczenie dysków twardych - metoda fizyczna:

Zniszczenie od 1 do 100 sztuk - 5 zł netto / sztuka

Zniszczenie od 100 do 1000 sztuk - 3,5 zł netto / sztuka

Zniszczenie powyżej 1000 sztuk - wycena indywidualna

Nośniki danych przy wyborze tej metody zostaną zniszczone na urządzeniu HSM StoreEX HDS 150:

Jak działa HSM StoreEX HDS 150

Niszczenie dysków twardych - metoda magnetyczna:

Zniszczenie od 1 do 100 sztuk - 9 zł netto / sztuka

Zniszczenie od 100 do 1000 sztuk - 6 zł netto / sztuka

Zniszczenie powyżej 1000 sztuk - wycena indywidualna

Nośniki danych przy wyborze tej metody zostaną zniszczone na urządzeniu ProDevice ASM 240:

Jak działa ProDevice ASM 240

Koszt transportu:

koszt odbioru nośników danych na terenie Warszawy i okolic (do 30 km) - 400 zł netto

Usługi dodatkowe:

Nagranie procesu niszczenia: - 200 zł netto do jednej tony, każda kolejna tona + 100 zł netto

Sporządzenie raportu (w wersji podstawowej raport zawiera tylko numery seryjne nośników) - 50 zł netto

Oferujemy także usługę mobilnego niszczenia nośników danych obiema metodami w siedzibie klienta, usługa jest wyceniana indywidulanie ze względu na dużą ilość zmiennych.

Niszczenie dokumentów:

Zachęcamy do skorzystania z promocji trwającej od 01.11.2023 do 30.11.2023, w tym okresie wszystkie dokumenty niszczymy bezpłatnie.

koszt odbioru dokumentów na terenie Warszawy i okolic (do 30 km) - 400 zł netto

Sprawdź co jeszcze mamy w ofercie:

Kontakt z HSM Recycling

HSM Recycling Spółka Cywilna

ul. Mianowskiego 24/30
02-044 Warszawa

Sebatian Dudecki: 720-875-885
Hubert Dudecki: 513-138-109

Aktualności

Czy pesel, imię,nazwisko i adres zamieszkania to dane wrażliwe?

Dane osobowe, wrażliwe, niejawne - te i podobne pojęcia w języku potocznym używane są niemal zamiennie, jednak prawnie nie oznaczają tego samego. Numer pesel, imię, nazwisko i adres zamieszkania to dane, które pozwalają zidentyfikować konkretną osobę. Czy jednak należą do grona danych wrażliwych? Zapoznaj się z naszą analizą i dowiedz się, jak poprawnie katalogować dane.

Przechowywanie akt osobowych 50 lat podstawa prawna i jak liczyć?

Na mocy znowelizowanych przepisów, akta osobowe pracowników zatrudnionych od 1 stycznia 2019 roku przechowujemy 10 lat. Natomiast okres 50-letni dotyczy dokumentów, które zostały sporządzone wcześniej. Czy jednak zawsze musimy tak długo archiwizować dokumenty pracownicze? Nie, jeśli zostaną dopełnione pewne formalności. Sprawdź, jakie oraz jak długo powinno trwać przechowywanie akt osobowych - 10 czy 50 lat?

Za który rok można wyrzucić dokumenty w 2025?

Utrzymanie porządku w dokumentacji to jeden z warunków prawidłowej archiwizacji. Zgodnie z przepisami dokumenty przedawnione należy zniszczyć. Ze względu na to, że większość traci ważność wraz z końcem roku kalendarzowego, przeglądu archiwum dokonujemy w pierwszym kwartale nowego roku. Które dokumenty można wyrzucić w 2025?

Zasady archiwizacji dokumentów w urzędach

W jednostkach państwowych każdego roku powstaje mnóstwo dokumentów zawierających dane wrażliwe. Przepisy nie przewidują odrębnych zasad archiwizacji dla konkretnych urzędów czy instytucji, a rodzajów dokumentów. Sprawdź, na czym polega właściwe przechowywanie dokumentacji urzędowej.

Ścinki z niszczarki - co z nimi zrobić?

Domowe i biurowe niszczarki są nie do przecenienia. Dzięki nim możemy w kilka sekund pozbyć się papierów, które bez ścinania w drobne kawałeczki, zajęłyby niemałą część kubła na odpady. Problem pojawia się jednak w kontekście ścinków, które są produktem ubocznym niszczenia papieru. Co z nimi zrobić?

Jak trwale usunąć pliki z komputera?

Dokumenty w postaci elektronicznej przechowujemy zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i laptopach. Ich trwałe usunięcie jest skomplikowane i nierzadko wymaga posiadania wiedzy w zakresie informatyki i bezpieczeństwa danych. Utylizacja plików zawierających informacje chronione to zadanie dla specjalisty, natomiast w przypadku innych plików jesteś w stanie poradzić sobie samodzielnie. Jak usunąć dane z komputera?

Jak długo przechowywać dokumenty po zamknięciu działalności?

Zakończenie działalności gospodarczej obarczone jest licznymi procedurami, a dodatkowo nie zwalnia z pewnych obowiązków ustawowych. Jeden z nich dotyczy przechowywania dokumentacji firmowej przez określony w przepisach czas. Bez względu na to, czy zamykasz jednoosobową działalność, czy spółkę, w tym kontekście musisz pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Jak długo przechowywać dokumenty po zakończeniu działalności?

Jak archiwizować dokumenty kategorii archiwalnej a, b, bc, be?

Istnieje kilka kategorii archiwalnych, do których przyporządkowujemy poszczególne dokumenty. Prawidłowe katalogowanie jest o tyle istotne, że dla każdej kategorii wyznaczono inny okres przechowywania. Ponadto prawidłowo oznaczone dokumenty łatwiej odnaleźć w archiwum. Na czym polega klasyfikacja dokumentacji archiwalnej, w jaki sposób i jak długo przechowywać poszczególne rodzaje dokumentów?

Ile lat trzeba trzymać faktury firmowe?

Faktury zakupu i sprzedaży są jednym z elementów dokumentacji księgowej. Na ich podstawie można rozliczyć m.in. podatek dochodowy i VAT, dlatego nie możemy zniszczyć ich od razu po wprowadzeniu do ewidencji. Jak długo trzeba przechowywać faktury? Co grozi za ich przedwczesną utylizację?