O firmie

HSM Recycling

Wszyscy codziennie operujemy milionami danych i informacji, które przepływają przez sieć internetową, intranety firmowe, prywatne telefony i komputery. Przechowywane, przetwarzane i niszczone - nie zawsze we właściwy sposób - mogą trafić w niepowołane ręce i stać się przyczyną poważnych problemów.

Od trzech lat działamy na rynku utylizacji sprzętu komputerowego. Przez ten czas doskonale poznaliśmy problem, jakim jest bezpieczne przechowywanie danych, a także skuteczne niszczenie nośników zawierających dane. Całe szczęście, znaleźliśmy rozwiązanie tego problemu.

HSM Recycling powstało z myślą o klientach, chcących maksymalnie zabezpieczyć swoje firmy i przedsiębiorstwa przed wyciekiem i utratą danych. Naszym klientom oferujemy kompleksową usługę zabezpieczania danych oraz ich niszczenia. Działamy profesjonalnie, wszystkie usługi są wykonywane w sposób poufny, z najwyższą dokładnością i dbałością o bezpieczeństwo przekazanych nam sprzętów i nośników.

Pracujemy na urządzeniach i oprogramowaniu renomowanych firm, które dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, charakteryzują się stuprocentową skutecznością.

HSM Recycling to gwarancja:

  1. bezpieczeństwa i poufności
  2. skuteczności
  3. dokładnie i profesjonalnie wykonanej usługi

Sprawdź co mamy w ofercie:

Oferta HSM Recycling

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Niszczenie
dokumentów

Pozbądź się stert niepotrzebnych dokumentów. Szybko i sprawnie, bez bałaganu i angażowania pracowników. Powierzając nam dokumenty, masz pewność, że zostaną zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, profesjonalnie i bezpiecznie.

Niszczenie dysków twardych

Zadbaj o właściwe usuwanie danych w Twojej firmie. Korzystając z naszych usług masz gwarancję, że proces niszczenia dysku twardego, zostanie przeprowadzony zgodnie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i ochrony danych, a dysk zostanie trwale i skutecznie zniszczony.

Archiwizacja i magazynowanie danych

Każda firma i instytucja powinna zadbać, aby wszystkie poufne i ważne pliki były odpowiednio zabezpieczone. Archiwizacja danych to podstawowy element bezpieczeństwa przechowywania danych. Dzięki nam dane w Twojej firmie będą uporządkowane i bezpieczne.

Niszczenie produktów
i opakowań

Dzięki naszym usługom w łatwy i bezpieczny sposób pozbędziesz się produktów i opakowań. Przekazane materiały zostaną zniszczone w profesjonalny sposób co zagwarantuje że nie wrócą na rynek.

Przechowywanie dokumentów

Zapewniamy profesjonalne przechowywanie dokumentów w Warszawie. Zyskaj pewność, że Twoje dokumenty są bezpieczne

Skanowanie dokumentów

Szybkie i profesjonalne skanowanie dokumentów w Warszawie. Zeskanuj swoje dokumenty z łatwością.

Mobilne niszczenie dokumentów

Mobilne niszczenie dokumentów sprawdzi się w każdej organizacji, gdzie ochrona danych stanowi kluczowy element działania.

Bezpieczne przechowywanie akt

Akta osobowe zawierają wrażliwe dane pracowników, dlatego ich przechowywanie wymaga szczególnej dbałości.

Przechowywanie dokumentów księgowych

Jeśli potrzebujesz wsparcia w przechowywaniu dokumentów księgowych, zapraszamy do kontaktu.

Odbiór i utylizacja sprzętu elektronicznego

Oferujemy kompleksowe usługi związane z odbiórem sprzętu elektronicznego oraz jego ekologiczną utylizacją.

Utylizacja płyt CD i DVD

Oferujemy kompleksowe usługi związane z utylizacją płyt CD, gwarantując bezpieczeństwo danych.

Kontakt z HSM Recycling

HSM Recycling Spółka Cywilna

ul. Mianowskiego 24/30
02-044 Warszawa

Sebatian Dudecki: 720-875-885
Hubert Dudecki: 513-138-109

Aktualności

Jak długo przechowywać dokumenty sprzedaży samochodu?

Sprzedaż samochodu wiąże się z obowiązkiem zgromadzenia odpowiednich dokumentów i załatwienia formalności, które zabezpieczają zarówno sprzedającego, jak i nabywcę. Wśród wielu pytań, jakie pojawiają się przy tej okazji, jedno powraca najczęściej - jak długo przechowywać dokumenty sprzedaży samochodu? To bardzo ważna kwestia zarówno ze względów prawnych, jak i praktycznych. Dlatego tez poniżej postaramy się dokładnie wyjaśnić, jak długo należy przechowywać dokumenty po transakcji, dlaczego warto to robić i jakie konkretnie dokumenty powinny znaleźć się w Twoim archiwum.

Bezpieczeństwo danych – kompleksowa ochrona informacji w Twojej firmie

W dobie cyfryzacji i powszechnego dostępu do informacji, bezpieczeństwo danych jest kluczowym aspektem każdej firmy. Odpowiednie procedury przechowywania, archiwizacji oraz poufnego niszczenia dokumentów i nośników danych to nie tylko kwestia zgodności z przepisami, ale również ochrona przed wyciekiem poufnych informacji. HSM Recycling zapewnia w związku z tym kompleksowe rozwiązania w zakresie bezpiecznego niszczenia danych, dzięki którym możesz mieć pewność, że Twoje dane nie trafią w niepowołane ręce.

Czy usuwanie i niszczenie danych osobowych to także ich przetwarzanie?

Problematykę danych osobowych reguluje przede wszystkim RODO. Sformułowaniem, jakie najczęściej spotykamy w tym akcie prawnym, jest przetwarzanie danych osobowych. Zawiera ono w sobie szereg czynności, które wykonujemy, pracując z nimi. Czy usuwanie i niszczenie można umieścić w kategorii przetwarzania? Sprawdź!

Metody i rodzaje szyfrowania danych

Szyfrowanie danych to jedna z metod ich zabezpieczania. Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik dostęp do informacji mogą uzyskać wyłącznie osoby upoważnione. Szyfrowanie bazuje na tzw. kluczu kryptograficznym, który umożliwia odczytanie danych osobie go posiadającej. W poniższym artykule przedstawiamy metody szyfrowania danych oraz ich rodzaje. Sprawdź, jak zabezpieczyć w ten sposób dokumenty, którymi dysponujesz.

Czy pesel, imię,nazwisko i adres zamieszkania to dane wrażliwe?

Dane osobowe, wrażliwe, niejawne - te i podobne pojęcia w języku potocznym używane są niemal zamiennie, jednak prawnie nie oznaczają tego samego. Numer pesel, imię, nazwisko i adres zamieszkania to dane, które pozwalają zidentyfikować konkretną osobę. Czy jednak należą do grona danych wrażliwych? Zapoznaj się z naszą analizą i dowiedz się, jak poprawnie katalogować dane.

Przechowywanie akt osobowych 50 lat podstawa prawna i jak liczyć?

Na mocy znowelizowanych przepisów, akta osobowe pracowników zatrudnionych od 1 stycznia 2019 roku przechowujemy 10 lat. Natomiast okres 50-letni dotyczy dokumentów, które zostały sporządzone wcześniej. Czy jednak zawsze musimy tak długo archiwizować dokumenty pracownicze? Nie, jeśli zostaną dopełnione pewne formalności. Sprawdź, jakie oraz jak długo powinno trwać przechowywanie akt osobowych - 10 czy 50 lat?

Za który rok można wyrzucić dokumenty w 2025?

Utrzymanie porządku w dokumentacji to jeden z warunków prawidłowej archiwizacji. Zgodnie z przepisami dokumenty przedawnione należy zniszczyć. Ze względu na to, że większość traci ważność wraz z końcem roku kalendarzowego, przeglądu archiwum dokonujemy w pierwszym kwartale nowego roku. Które dokumenty można wyrzucić w 2025?

Zasady archiwizacji dokumentów w urzędach

W jednostkach państwowych każdego roku powstaje mnóstwo dokumentów zawierających dane wrażliwe. Przepisy nie przewidują odrębnych zasad archiwizacji dla konkretnych urzędów czy instytucji, a rodzajów dokumentów. Sprawdź, na czym polega właściwe przechowywanie dokumentacji urzędowej.

Ścinki z niszczarki - co z nimi zrobić?

Domowe i biurowe niszczarki są nie do przecenienia. Dzięki nim możemy w kilka sekund pozbyć się papierów, które bez ścinania w drobne kawałeczki, zajęłyby niemałą część kubła na odpady. Problem pojawia się jednak w kontekście ścinków, które są produktem ubocznym niszczenia papieru. Co z nimi zrobić?

Więcej o HSM Recycling

Firma utylizacyjna dokumentów – Warszawa

Wraz z nieustannym rozwojem technologii, bezpieczne przechowywanie i przetwarzanie danych prywatnych oraz firmowych staje się coraz trudniejszym wyzwaniem. Korzystając ze swojego komputera, smartfona lub innego sprzętu elektronicznego, każdego dnia wymieniasz i rozporządzasz setkami danych. Wiele z nich zawiera poufne informacje na temat Twojej osoby lub prowadzonej działalności gospodarczej. Niewłaściwie przechowywanie tych danych może prowadzić do wycieku informacji i przechwycenia ich przez osoby niepowołane.

HSM Recycling to uznana firma utylizacyjna danych – Warszawa. Nasz zespół tworzą ludzie specjalizujący się w zakresie zabezpieczania oraz skutecznego niszczenia danych.

Dlaczego bezpieczeństwo danych jest takie ważne?

O ochronie danych osobowych mówi się dużo i w różnych kontekstach. Dlaczego kwestia bezpieczeństwa danych staje się coraz bardziej istotna? W epoce cyfryzacji i wciąż rosnącego udziału komputerów i sprzętów elektronicznych w naszym codziennym życiu, dostęp do poufnych informacji jest znacznie ułatwiony. Korzystają z nich nie tylko hakerzy, ale również światowi giganci, tacy jak Google czy Facebook. Gromadzą oni prywatne dane i analizują je w celu proponowania odpowiednich materiałów marketingowych. Chociaż postępowanie to miało zostać ograniczone wraz z wprowadzeniem przepisów RODO, duże organizacje i tak znalazły sposoby na to, aby z legalny sposób pozyskiwać wrażliwe dane potrzebne im do realizacji swoich planów.

Podczas gdy przetwarzanie danych przez gigantów światowego rynku wyłącznie w celach marketingowych niekonieczne stanowi zagrożenie dla użytkownika, zupełnie inaczej dzieje się w przypadku cyberprzestępców. To prawdziwi eksperci od wyszukiwania i operowania informacjami w sieci. Pozyskane dane mogą być wykorzystane w niewłaściwy i niezgodny z prawem sposób, np. w celu wyłudzenia pożyczki gotówkowej lub wykorzystania kart płatniczych i zgromadzonych na nich środków. Posiadanie cudzych danych osobowych zapewnia przestępcy wiele możliwości!

Szyfrowanie i usługi niszczenia dokumentów – Warszawa

Przypadki naruszenia prywatności danych osobowych lub firmowych niestety są dzisiaj na porządku dziennym. Działając w branży ochrony danych już od ponad trzech lat, doskonale zdajemy sobie sprawę ze skali tego problemu. Misją naszej firmy utylizacyjnej jest zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa poufnych informacji. Dlatego świadczymy kompleksowe usługi obejmujące nie tylko utylizację dokumentów oraz sprzętu, ale również szyfrowanie danych. Nie każdy ma świadomość, że przechowywanie oraz transfer danych stanowią zagrożenie dla ich bezpieczeństwa. Bez względu na to, czy wysyłasz maile, robisz przelewy bankowe, czy rozmawiasz przez telefon, każda z tych czynności może stanowić okazję dla wprawionego cyberprzestępcy. Nasza firma utylizacyjna w Warszawie oferuje nie tylko skuteczne niszczenie dokumentów, ale również szyfrowanie danych przechowywanych oraz transferowanych. To pozwala Ci bezpiecznie przesyłać poufne informacje, rozmawiać przez telefon, wysyłać maile czy wykonywać przelewy bankowe.

Naszą firmę wyróżnia kompleksowe podejście do bezpieczeństwa danych. Korzystamy z zaawansowanego technologicznie sprzętu i oprogramowania. Stale rozwijamy nasze kompetencje i posiadaną wiedzę. Wszystko po to, aby zagwarantować naszym Klientom najwyższą jakość i skuteczność usług. Przestrzeń cyfrowa stanowi ogromne pole do popisu dla doświadczonych hakerów, którzy potrafią działać z wyjątkową dyskrecją i niepostrzeżenie wykradać poufne dane. Korzystając z usług naszej firmy, zapewniasz sobie i swojej firmie bezpieczeństwo w sieci!

HSM recycling – sprawdzona firma archiwizacyjna Warszawa

Prowadząc firmę, codziennie masz do czynienia z ogromną ilością różnego rodzaju danych. Niektóre z nich są w nieustannym obiegu, a niektóre wymagają bezpiecznej archiwizacji. W tym celu również możesz zwrócić się do naszej firmy. W HSM Recycling przeprowadzamy profesjonalną archiwizację danych, wykorzystując w tym celu optymalne nośniki.

Przechowywanie określonej dokumentacji przez dłuższy czas (w zależności od typu dokumentów, może to być okres 5 lub 10 lat) jest prawnym obowiązkiem firmy. Dla zachowania prywatności przechowywanych danych, proces archiwizacji powinien być przeprowadzany zgodnie z wymagającymi zasadami bezpieczeństwa. Nasza firma archiwizacyjna HSM Recycling dba o skrupulatne wykonanie usługi na każdym etapie, dzięki czemu masz pewność, że Twoje dokumenty są w pełni bezpieczne.

Kompleksowe usługi w zakresie utylizacji, szyfrowania i archiwizacji danych

Świadczymy usługi w zakresie utylizacji dokumentów oraz dysków twardych, a także szyfrowania i archiwizacji danych w Warszawie i okolicach. Naszą specjalizacją jest zabezpieczanie przechowywanych i transferowanych informacji, a także bezpieczne niszczenie danych. Możesz skutecznie uchronić się przed przestępcami w sieci oraz wyciekiem poufnych informacji i zyskać cenne poczucie spokoju. Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły oferty!